Claire Danes imádja a táskákat

2010.07.07. 14:14 lagirl

TRENDI- Pletykafal Nna, azért bocs, hogy ilyen bulváros címmel nyitottam, hisz nem szokásom, de most ez illett legjobban a helyzethez. Claire és párja, Hugh Dancy egyébként Giorgio Armani Privé bemutatóján járt tegnap. Nem igazán hiszem, hogy maga a téma bárkit is felvillanyoz, de ami már érdekesebb, hogy felismeritek-e még a Leo DiCaprio, mint Romeo főszereplésével készült film, Júliáját? Szerintem nagyon durva, ahogy kinéz, és még csak 31 éves! Uhh...asszem sok lehetett az a botox, Ti mit gondoltok?


UI: Rájöttem, engem Nicolett Sheridan-re emlékeztet, csak hát ő basszus 46 éves. Nem durva?

1 komment

Címkék: claire danes hugh dancy

A bejegyzés trackback címe:

https://gossip-sisters.blog.hu/api/trackback/id/tr882136003

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SteffiBabu 2010.07.10. 14:53:04

úúú!kösziköszi,hogy Hugh Dancyről is szóltál!(legkedvencebb színészem!);)
ami Clariet illeti tényleg sokat változott az arca.(Bár szerintem fiatalon is furcsa volt)
Erről azthiszem csak ő tehet - sajnálom ezeket a sztárokat.
süti beállítások módosítása