Bye-bye Vampire Diaries

2010.05.19. 20:32 lagirl

KIKAPCS- Tv Jujj, az előbb fejeztem be a Vampire Diaries 1. évadjának utolsó részét. Úgy tűnik az első évadokat még tökéletesen tudják zárni, és csak később kezdődnek a problémák.

Amikor elkezdtem nézni a VD-t, azt hittem hamar meg fogom utálni. Volt ugyebár Twilight, True Blood és gondoltam na még egy ilyen vámpíros sorozat. Ráadásul ez ilyen tini változat, aztán az tuti gáz lesz. Aztán néztem-néztem és most itt vagyok az évad zárásnál. A lelkesedésem nem hogy alábhagyott, hanem csak még jobban megszerettem, és alig várom a folytatást.

Megint spoiler-es, én szóltam! :)

Elég durva volt ez a vámpíros leszámolás, és sajnálom,hogy Ana meghalt. Viszont lesz majd az új évadban egy csomó érdekes fejlemény. Abszolút kedvencem volt, és amin ledöbbentem az Katherine visszatérése. Nna az a jelenet, amikor azt hittem, hogy Damon, Elena-t csókolja meg, aztán kiderül mégsem, na az nagyon jó volt. Huhh, nem mondom, engem is megcsókolhatna így valaki, annyi érzés volt benne, jól játszották:) Mondjuk nem mondom,örültem volna, ha Elena-t csókolja meg, de hát ezzel kell beérnünk:)

Sajnos beágyazni nem engedik, de a linket be tudom szúrni: https://www.youtube.com/watch?v=VANprWtuqDM

Az viszont érdekel hogy fogják megoldani ezt az egy színésznő két szerepet játszik dolgot. Érdekes, hogy észrevettem, hogy ez a sorozat a színészeknek olyan, mint vmi tanóra. Úgy értem, hogy egyszer el kell játszaniuk a gonosz, egyszer meg ártatlan figurát. Gondolok arra, hogy úgy néz ki Damon megtért, aztán Stephan pedig egy ideig gonosszá vált. Elena-Katherine szálban pedig egyértelmű, hogy az egyik a jó, a másik rossz karakter. Érdekes, nekem Katherine karaktere valahogy nagyon bejön...nem tudom miért, lehet én is rossz kislány vagyok :D

Kérdés még ugyebár mi lesz Caroline-nal, de szerintem rendbe fog jönni. Ezt a Jeremy dolgot nem teljesen fogtam fel, miért jobb, ha túladagolja magát, mint, hogy vámpír legyen, ki érti ezt? :)

Ian Somerhalder ajánlásával egy videó. Tényleg bírom a csajt, ahogy az évadzáróról beszél:)

Izgatottan várom a következő, a 2.évadot, ami a hírek szerint 2010. szeptemberben érkezik.

UI: Jaajj most néztem meg még egyszer a csók videót. Vicces, mert csak most vettem észre, hogy Elena nagynénje mondja Katherine-nek, hogy jöjjön be. Tehát mivel vámpír, őt be kell hívni, és úgy jut be a házba. Naa ennyi, csak sztem poén:)

Szólj hozzá!

Címkék: sorozat finálé évad vampire diaries csajos pletyka blog pletykás lányok gossip sisters vámpírnalók

A bejegyzés trackback címe:

https://gossip-sisters.blog.hu/api/trackback/id/tr162016386

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása