Kánya Kata: Társtaláló - Ha nem tudod miért vagy egyedül

2010.04.24. 15:49 lagirl

KIKAPCS- KönyvSzia! Ajánlanék Neked egy érdekes könyvet! Ha ez számít, akkor én egy este alatt kiolvastam. Női szemmel megközelítve hasznos tanácsokkal lát el minket a párkapcsolatok és a társtalálás terén, és sok érdekes történetet is olvashatunk a könyben. Szerintem mindenképpen érdemes elolvasnod!

Neked írtam ezt a könyvet, aki több mint másfél millió társaddal együtt, akaratod ellenére egyedül élsz, de nem tudod pontosan mit is kéne tenned, hogy ez megváltozzon. Ebben a könyvben nincs lila köd. Csak érthető gyakorlatias tanácsok, technikák és praktikák, tanulságos történetek sokasága majd’ húsz év tapasztalatából – arról, mit tegyél, hogy végre megtaláld a társad. Nem áltatlak, nehéz az út, amit kínálok… De hidd el, megéri! Ne bízz a Sorsban vagy a Véletlenben, vedd a kezedbe az életed, és indulj neki! Segítek.

Lehet, hogy ez így egy kissé szubjektív, de a kedvencem az utolsó fejezet, ahogy egy 40-es férfi mondja el, hogy lát minket nőket. Nos, mit mondasz, magadra ismersz?

" Hogy szükségem van-e arra, hogy hódíthassak, hogy kiéljem a vadászösztönömet? Naná! De ez nem attól függ, hogy a nő az első, vagy a tizenhetedik estén fekszik le velem. Mert ha együtt voltunk, és szenzációs volt, természetes, felszabadult, és azt éreztem, hogy boldoggá tudtam tenni, de utána mégsem nyomul, nem tapad rám, akkor indul be a "meg kell szereznem' ösztön. Addig miről beszélünk? Nem akarok én tanácsot adni a nőknek, de ha megvolt az első éjszaka, soha ne hívják fel másnap a férfit. Se harmadnap. Hagyjanak időt, hogy kialakuljon bennünk a hiányérzet. Hogy éhesek legyünk újra, hogy érezhessük, meg akarjuk hódítani a nőt, mert KELL! Mert ha másnap délelőtt csöng a telefon, hogy most mi van, csak arra kellettem, akkor legszívesebben azt válaszolnám: IGEN! De ha békén hagy, beindulok. Ezt nem értik a nők.

Mondtam én nem vagyok szakember, és nagyon egyszerűen tudom csak elmondani, amit gondolok, meg lehet, hogy nem is így van. De szerintem alapvetően két férfitípus létezik. A macsó meg a papucs. A macsó, aki nem azt mondom,hogy jóképű, de férfias, ereje van, kicsit megbízhatatlan, nem mindig lehet tudni, hogy akkor jön-e, amikorra megígérte, de talán ezért is izgalmasabb, mert van benne váratlanság, fantázia, amikor ott van, akkor szórakoztató, meglepő vele az élet. A másik férfitípus a papucs. A megbízható. Percre pontosan akkor telefonál, akkor jön, amikorra megígéri, és tuti, hogy hűséges. Minden program előre megtervezve, semmit nem bíz a véletlenre. Ha én egy nőnek az első randin azt mondom, ne bízz bennem, nem ígérek semmit, mert én egy rosszfiú vagyok, kiszámíthatatlan, és fogalmam sincs, mit akarok, akkor azt a nőt soha többé nem tudom levakarni magamról. Mert a nők a macsókat szeretik. Hogy ez mazochizmus náluk, vagy micsoda azt nem tudom, de valószínűleg az a helyzet, hogy a papucs dögunalmas, és hiába mondják, a csajok, hogy a biztonságot keresik, nekik is kell az izgalom. Illetve az a baj, hogy mind a kettő kell nekik. Így aztán, ha egy nő összejön egy macsóval, megpróbál belőle papucsot faragni.

Hogy én macsó vagyok-e? Hát, a papucsnak meg a macsónak is vannak fokozatai, de igen, azt hiszem, én inkább macsó vagyok. De hát egy macsó is tud szeretni meg ragaszkodni! Minél nagyobb szabadságot kapok, minél kevesebbet ellenőriznek, annál jobban ragaszkodom..."

Ha érdekel a könyv, kattints IDE!

Szólj hozzá!

Címkék: olvasás könyv kánya kata csajos pletyka blog pletykás lányok gossip sisters társtaláló

A bejegyzés trackback címe:

https://gossip-sisters.blog.hu/api/trackback/id/tr311948127

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása