Tudtátok, hogy Peter Facinelli felesége Jennie Garth?

2009.07.28. 22:52 lagirl

Csak, ezért, mert én erre most jöttem rá! Tök duuuuuuurva!

Az is durva, hogy egykorúak, azaz Jennie alig 1 évvel idősebb Peter-nél. Igazából Jen-t, már egy másik blogomban szidtam egy csomót.Nekem nem tetszik ez az agyon botxozott arca. Fogalmam sincs, hogy miért nem szimpi; lehet, hogy még a Beverly Hills-ben játszott, olyan hülye pi**-át és megmaradt nálam ez az érzés.

Mindenesetre így, hogy Peter felesége, valahogy máshogy látom. Nem gondoltam volna, hogy ők ketten együtt vannak.Jó, tudom itt már mindenki mindent tud a Twilight szereplőiről, én meg le vagyok maradva... van ez így!

Ja, ami legdurvább: dúl köztük a lámúr 2001 ót házasok és van 3 lányuk!!!Na egy kis info:  Az első kislány Luca Bella Facinelli 1997-ben, a második, Lola Ray Facinelli 2002. december 6-án, és a harmadik kislány, 2006. szeptember 30-án született.A nevüket csak azért írtam ki így, mert úgy tetszenek!

Na, és egy kép a párról, aztán meg a gyerekekről:

Kész vagyok! Azt hittem ez a csaj nem kell senkinek, erre egy ilyen pasival van :)))) Sorry a rajongóknak! Ami hihetetlen: jól mutatnak együtt!! Vagy,nem?

Szólj hozzá!

Címkék: fórum film pasik csajos twilight alkonyat pletykás gossip sisters pletyka blog peter facinelli jennie garth

A bejegyzés trackback címe:

https://gossip-sisters.blog.hu/api/trackback/id/tr41877569

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása