Twilight - Alkonyat

2009.06.23. 20:51 lagirl


ó

Úgy gondoltam, hogy ez jó lesz első közös témának, hisz már kiderült, hogy mind a ketten megszerettük ezt a filmet.

Aki nem tudja, erről beszélek:



Nos, először is, mit szerettem a filmben? Egyértelműen a főszereplő srácot, Edwardot, de szerintem nagyon sok lány ugyanígy van ezzel! :) Imádtam azt, ahogy néz, szerintem nagyon jól állt a színésznek ez a szerep.Igazából nem vagyok egy vámpír- film rajongó, de ennek a feelingje, valamiért nagyon megfogott. Persze ezt a filmet szerintem nem lehet komolyan nézni, csak úgy, ha beleéled magadat ebbe a mesevilágba. A szerelmi történet megfogott, szerintem hihető volt nagyon.Az elején erőltetettnek éreztem, hogy a főszereplő srác úgy ki van festve, de fokozatosan elfogadtam, és egyre jobban úgy éreztem, hogy ez a szerephez tökéletes. A lányt az elején kicsit szürkének éreztem, de később még meg is kedveltem.

@Lyndy, ha jól tudom nem ismered a Gossip Girl (magyarul: Pletykafészek) című sorozatot, ahonnan a blogunk neve is jön.

Nos, engem nagyon emlékeztetett a főszereplő lány az abban a sorozatban lévő Blair-re. Találtam is egy vicces/jó képet, amit a Gossip Girl rajongók értékelni fognak.

Azért mosolyogtam ezen, mert szerintem nagyon jól eltalált kép, és Chuck & Blair tényleg beleillene ebbe a filmbe is :)

Nos, Twilight kapcsán az a véleményem, hogy szórakoztató film, de alapvetően inkább csajos. Annak való, aki ebbe a mesevilágba bele tudja élni magát, és nem akad ki a vámpír történeteken, valamint azon, hogy a főszereplő természetfeletti képességekkel rendelkezik.

Ha jól tudom 4 részes a sorozat, én eddig még csak az 1. részt láttam, a könyvet nem olvastam. Többen is azt mondták nekem, hogy a könyv nagyon jó, részletesebb, mint a film. Eddig az első két rész jelent meg magyarul, a többit angolul lehet elolvasni.

A film 2. részének a premierje 2009. november.

Most így ennyit elsőre, lássuk a blog lényegét :)

@Lyndy kérdés:

Mi a véleményed a filmről?

Szerinted melyik jobb, a könyv vagy a film?

@ Lyndy feladat:

Kezdd el nézni a Gossip Girl- A pletykafészek című sorozatot, (ha teheted angolul és magyar felirattal, mert úgy az igazi) és számolj be róla folyamatosan, hogy meg tudjuk vitatni:)

Várom a bejegyzésedet, a kérdéseidet, és izgatott vagyok, hogy milyen feladatot adsz nekem!

Szólj hozzá!

Címkék: pletyka lányok gossip edward twilight alkonyat pletykás

A bejegyzés trackback címe:

https://gossip-sisters.blog.hu/api/trackback/id/tr591877297

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása