The Backup-Plan - Ilyen a formám

2010.06.25. 02:05 lagirl

Kikapcs-Mozi Csajok, irány a moziii! Nna de komolyan nem értem mi van velem mostanában. Egyfolytában olyan filmeket nézek meg, ami tökre tetszik, aztán elolvasom a kritikákat, és totál lehúzzák őket. Ilyen volt a Remember me és most az új J.Lo film is. Persze tartozom egy vallomással, ami cikinek is tűnhet, de én tényleg szeretem Jennifer Lopez filmjeit. Nem azért, mert olyan fene jó színésznő, hanem szerintem tipikusan édes és szép, ami egy romantikus filmhez kell. Így meg el is jutunk a magyarul, Ilyen a formám című filmhez. Tényleg olyan mézes-mázas, és nagyon soook rajta a cukormáz, de pont ettől lesz annyira édes. A történet szerint a pasi is cuki, aki még véletlenül sem hagyja el a pár hete megismert, mástól terhes barátnőjét. Hm...tegye fel a kezét, aki lát még ilyen pasit, mert akkor kiállítom egy múzeumba, mint az utolsó élő példányt. Viccet félretéve, nem vagyok feminista, szóval bízom benne, hogy ilyen srácok igenis vannak...jójó azért Alex-szal nehéz lesz felvenni a versenyt...nem igaz? ;)

Szólj hozzá!

Címkék: film pletyka jennifer lopez alex oloughlin gossip sisters backup plan ilyen a formám

A bejegyzés trackback címe:

https://gossip-sisters.blog.hu/api/trackback/id/tr192108230

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása