Emlékezz rám, és Robert Pattinsonra

2010.06.23. 03:25 lagirl

Kikapcs-Mozi Megnéztem, nagyon jóóó film! Nem szeretném lelőni a 'poén'-t, de szerintem egy nagyon megható és jól összerakott film, tele érzelmekkel. Amikor először hallottam róla, azt hittem valami romantikus film lesz Robert Pattinsonnal, és nyálas, meg gáz, meg ilyenek, de abszolút nem, sőőt! Nem vagyok egy elvakult Pattinson rajongó, na de ebben tényleg jól játszik! Maximálisan átéreztem mit jelentenek ezek a mindennapi drámák az ember életében...ez annyira jelen van, szerintem mindenkinél, ezért is tudták a témát megfogni. Egy percig nem unatkoztam! Áhh, nem is ajnározom tovább, nézzétek meg!

Szólj hozzá!

Címkék: robert pattinson remember me emlékezz rám

A bejegyzés trackback címe:

https://gossip-sisters.blog.hu/api/trackback/id/tr272102682

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása