Sophie Kinsella/Madeleine Wickham

2010.05.23. 20:03 Eithelin

KIKAPCS - Könyv

Először is bocsi, hogy régóta nem írtam, igyekszem majd bepótolni a lemaradásom. Azért nem írtam, mivel elkezdtem újraolvasni a Sophie Kinsella könyveimet. Sophie Kinsella, eredeti nevén Madeleine Wickham a Boltkóros naplójával futott be, talán innen ismerős is a neve. A könyvei nem boncolgatnak nagy filizófiai kérdéseket, és pár óra alatt kiolvashatóak, de megnevettetnek és amíg ki nem olvastad őket, a fotelhez ragasztanak (még újraolvasáskor is). Nekem a kedvencem a Tudsz titkot tartani?, aminek a poénjain kifeküdtem. De érdemes elolvasni a Kétbalkezes Istennőt (amiből elvileg film is lesz valamikor) és az Emlékszel Rám?-ot is. A Boltkóros naplója sorozat is jó, nem egészen olyan mint a film, amit több ismerősöm bugyutának tart én viszont imádom. Tehát ha esetleg unatkoztok, vagy nem tudjátok mit kérjetek ajándékba, próbáljátok ki Sophie egyik könyvét.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gossip-sisters.blog.hu/api/trackback/id/tr482025900

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása