Bye-bye sorozatok

2010.05.19. 14:21 lagirl

Huhh, a napokban megint elég sok sorozat finálét néztem meg. Nem győzöm hangsúlyozni, nem szeretnék átmenni Sorozatjunkie-ba, de szeretem a sorozatokat, és ennyi idő után meg is van már róluk a véleményem. Aztán lehet velem egyetérteni, vagy sem :)

Nah, eddig a legtöbb finálé csalódás volt nekem. Nem tudom, hogy ez azért van-e, mert tényleg csökkent a színvonal, vagy azért mert már annyi jó finálét láttam, hogy ezt nehéz túlszárnyalni.

Gondolkodtam, hogy egy bejegyzésbe írjam-e le őket, vagy külön-külön, aztán arra jutottam, hogy a legjobb külön-külön, mert akkor nem lesz belőle kavarodás.

Nos előljáróban, miket láttam, és mennyire tetszett:

- Private Practice- félig-meddig csalódás

- Gossip Girl- inkább csalódás, mint jó

- 90210- nagyon jó, legalábbis évadzárónak mindenképp!

- One Tree Hill- érdektelenségbe fulladt mosoly album után az utolsó pilanatban megmentett finálé

- Brothers & Sisters - előre kiszámítható, kissé erőltetett de megható befejezés

- Mercy- döntésképtelen sorsa eldöntött? sajnos állitólag kasza, pedig érdekelt volna tovább

- Desperate Housewives- megszokott színvonal alatti de  mégis csavaros újrakezdés

2 komment

Címkék: kritika sorozatok gossip sisters

A bejegyzés trackback címe:

https://gossip-sisters.blog.hu/api/trackback/id/tr1002015460

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ditty21 2010.05.20. 17:02:09

Láttam h nézed a private practice-t. Meg tudnád mondani, hogy honnan szerzel hozzá feliratot? (hacsak nem angolul nézed:)) sehol nem találok, minden oldalon csak a 18. részig vannak fönt a feliratok..

lagirl · http://www.gossip-sisters.blog.hu 2010.05.20. 17:11:09

Szia! Én tényleg angolul nézem :) Van az Opensubtitles oldal, meg még volt egy másik, amit régebben használtam és jó, csak most nem jut eszembe a cím, de amint rájövök, megírom!
süti beállítások módosítása