A Szex és New York megcsúfolása!

2010.04.26. 17:18 lagirl

MIZU- Vicces Jeesszus! Nem tudom ti már láttátok-e ezt a videót, de nekem ma sikerült először végig néznem. Szabó Patrícia a Cosmopolitan egykori főszerkesztője, amint beleéli magát a Szex és New York szereplőinek bőrébe. Jajj már nem tudok mit írni erről, nézzétek meg, ha egy jót akartok röhögni...vagy sírni, a fene tudja. Mindenesetre értitek már miért szeretném pofán vágni egy sütőlapáttal? :D

Ha esetleg később ezt a videót leszedik:

http://tinypic.com/player.php?v=1jrhpw&s=5

4 komment

Címkék: szex és new york videó cosmopolitan szabó patrícia

A bejegyzés trackback címe:

https://gossip-sisters.blog.hu/api/trackback/id/tr71953229

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SteffiBabu 2010.04.26. 19:41:59

úúú..ez...erre nem tudok mit mondani!!!Borrrzasztóan gáázos!

lagirl · http://www.gossip-sisters.blog.hu 2010.04.26. 21:46:06

Örülök, ha egyet értünk,még azóta se tértem magamhoz, hogy ez miiii :)))

Julcsiiii 2010.04.29. 15:22:37

Úr Isten!!!
Én nem vagyok Sex és Nex York mániás, de ez már nekem is sok!!!! Ezt a nőt alapjáraton nem birom! Milyen ronda már.... ez még paródiának is szar! esküszöm a 15 -20 éves fiatalok jobban tudják utánozni a filmeket....naon gázzz

lourdes (törölt) 2010.04.29. 20:56:50

Ugye, hogy alapjáraton is idegesítő?! Nekem is ez jutott eszembe róla. Mondjuk sajnálom, hogy ilyen mélyre süllyedt.
süti beállítások módosítása