Nem lesz Újhold DvD?

2010.04.19. 21:24 Julcsiiii

Sokan keresik az Újhold DvD-t, a boltokban, és a neten is, úgyhogy most jobb ha megtudja mindenki hogy a Forum Home Entertainment (FHE), mely a Twilight-ot is kiadta Magyarországon, “befejezte a magyar piacon való tevékenykedését,” így a New Moon filmnek “jelenleg még nincs hazai forgalmazója,” és azt sem lehet tudni mikor adják ki itthon DVD-n.

 

 

Reméljük minnél hamarabb...

Ti hogy szeretitek jobban, magyar szinkronnal, vagy inkább felirattal? 
 

3 komment

Címkék: dvd robert kristen újhold stewart twilight pattinson

A bejegyzés trackback címe:

https://gossip-sisters.blog.hu/api/trackback/id/tr871935595

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lagirl · http://www.gossip-sisters.blog.hu 2010.04.20. 01:24:47

Én speciel felirattal, mert szeretem hallgatni drága Edwardunk hangját :)

Julcsiiii 2010.04.21. 16:02:52

Én is szeretm Edward Hangját =)

Amugy amikor elősször láttam angolul az Alkonyatot, Alice hangján lepődtem meg, annyira más mint a magyar szinkron hangja, azóta mondjuk én is jobban szeretem angolul , és tök hasznos is egy csomó szót, mondatot megjegyeztem belőle =)

lagirl · http://www.gossip-sisters.blog.hu 2010.04.24. 16:57:42

Maradjunk csak az eredeti hangoknál, az az igazi :)
süti beállítások módosítása