Heineken gerilla marketing 2009

2010.03.30. 10:48 lagirl

Ezt csak azért posztoltam, mert a videót mindenkinek látnia kell, zseniális :D


Alighanem a tavalyi év gerilláját köszönhetik az AC Milan férfiszurkolói a JWT Italy-nek. Az ötlet magva, hogy barátnők, egyetemi tanárok, újságírók arra veszik rá az AC Milan szurkolóit, hogy menjenek el egy komolyzenei koncertre a Mahler Auditoriumba október 21-én. Pont azon a napon, amikor a Real Madrid - AC Milan Bajnokok Ligája meccset játszák. Ez a legtöbb férfinak óriási kín, vagy ahogy a kampány fősora írja "a legnagyobb önfeláldozás egy pasi számára, ha ki kell hagynia a meccsnézést a haverokkal". Ezer Milan szurkolót vettek rá, hogy elmenjenek a koncertre (az arcokat érdemes figyelni), és a JWT még azt is elintézte, hogy a Sky Sport élőben tudósítson a helyszínről. A koncert elkezdődik, tizenöt perc után mindenki halálra unja, miközben a kivetítőn a következő szövegek jelennek meg: "Nehéz nemet mondani a főnöködnek, ugye?" "És a barátnődnek?" "És a meccsnek?". És a kamarazenekar elkezdi játszani a BL hivatalos himnuszát, bejön egy picit a Heineken logó és elkezdődik a mérkőzés.
 

Forrás: Szívlapát blog

Szólj hozzá!

Címkék: reklám foci meccs futball milan real madrid heineken csajok és pasik csajos pletyka blog pletykás lányok gossip sisters pletyka blog pletykablog

A bejegyzés trackback címe:

https://gossip-sisters.blog.hu/api/trackback/id/tr361880245

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása